דפוס דיגיטלי – אם סי פרינט

דפוס דיגיטלי איכותי

בית דפוס דיגיטלי אם סי פרינט מתמחה בהפקת מוצרים איכותיים בטכנולוגיית הדפסות פס רחב בכל מידה ובאיכות בלתי מתפשרת. בין דפוס דיגיטלי אם סי פרינטהשירותים שמספק בית הדפוס תמצאו הדפסה על קנבס, הדפסה על מדבקות וניל, הדפסה ישירה על חומרים, הדפסה עץ על, הדפסה על זכוכית, הדפסה על פלסטיק, הדפסה על בדים, הדפסה על נייר, הדפסה על שמשונית, למינציה, הצמדה של מדבקות לקאפות ועוד.

מכונות דפוס מהמתקדמות בעולם

בית דפוס דיגיטלי של חברת אם סי פבליש מעמיד לרשותכם מכונות דפוס מהמתקדמות בעולם המתאימות להדפסת כל צורכי הדפוס תחת קורת גג אחת. הדפסת ברושורים, קטלוגים, כרטיסי ביקור, גלויות, חוברות וכן דפוס דיגיטלי פס רחב, הדפסת שמשוניות, מדבקות וניל, הדפסה על נייר, טפטים, עיטוף רכבים ומשאיות, הכל עמיד בפני גשם ושמש לתנאי חוץ.

הדפסה ישירה על קשיחים

מכונה ייחודית המאפשרת הדפסה ישירה על קשיחים מאפשרת הפקות דפוס מתקדמות כגון הדפסה על קרטונים, סטנדים ממותגים מקרטון, פח, פרספקס, עץ, פי וי סי, קאפה, אריזות מיוחדות, זכוכית וכל חומר שרק עולה בדמיונכם, באיכות מדהימה כולל צבע לבן וUV סלקטיבי. זוהי מכונה יחידה מסוגה בישראל המאפשרת הפקת כיסאות ממותגים, שולחנות ודלפקי תצוגה מקרטון קשיח ואיכותי, הדפסות קנבס מיוחדות לתליה על קירות המשרד, הדפסות על זכוכית לחיפוי קירות, מטבחים ועוד.

הדפסה ישירה על קשיחים

מחפשים בית דפוס דיגיטלי? מחפשים הדפסה ישירה על קשיחים? התקשרו עכשיו לאם סי פרינט 08-8593218

Rate this post