הפרסום בפייסבוק יכול להיות אפקטיבי

עולם הרשתות החברתיות, נשלט על ידי הרשת החברתית העונה לשם FaceBook. עם יותר משתמשים מכל רשת חברתית אחרת ואחוזי מעורבות גבוהים של החברים בה, זה בטוח לומר כי כל עסק ראוי ויפרסם עצמו ברשת החברתית וידאג לייצוג הולם. אין ספק, שגם שרלטנים לא מעטים נמצאים בעולם הפרסום ולקוח עלול למצוא עצמו משלם בעבור קמפיין עם תקציב יומי של כ- 300 שקלים אך למעשה מקבל חשיפות בעלות של 100 שקלים בלבד (במקרה האופטימלי). על מנת למנוע זאת וליהנות מפרסום אפקטיבי ויעיל, כתבנו את המאמר הבא עבורכם. במאמר נתייחס לסוגי ואפיקי הפרסום הקיימים ברשת החברתית, נדבר על תקציבים ונבין כיצד נכון לקרוא את הגולשים ולדעת כיצד להתאים את המודעות אליהם.

הפרסום בפייסבוק

מדריך פרסום בפייסבוק

ראשית, נציג את יכולות ופתרונות פרסום בפייסבוק הקיימים: כל אדם הנרשם לפייסבוק ויש לו פרופיל, יכול לבנות עמוד עסקי. העמוד יכול להיות עמוד פשטני או עמוד מרהיב המושך ומסקרן את הנתקלים בו להציץ. ניתן לקדם עמודים עסקים בתוך הרשת ואף מחוצה לה, לנהל קמפיינים פרסומיים בתשלום הנקראים קמפיינים ממומנים, לנהל את העמוד על ידי הזנת תכנים ופוסטים, העלאת תמונות, שיתוף חברים ועוד וכמובן שניתן לנהל קמפיין שיווק מחדש או בשמו המקצועי קמפיין רימרקטיניג.

הרשת החברתית מעניקה לכל אחד ואחת מחבריה, ליהנות ממגוון רחב של פתרונות ואפיקי פרסום, חלקם בתשלום וחלקם ללא עלות. יתרון הפרסום בתשלום הוא יכולת ההגעה והחשיפה של מרכולת בעל העסק לרבים ובאופן ממוקד. בעזרת מנגנוני הפרסום בפייסבוק, ניתן למקד את מודעות הפרסום לאזור גיאוגרפי מסוים, גילאי החברים אשר להם תוצג המודעה, תחומי עניין ועוד. רבים בוחרים לבצע את הפרסום באופן עצמאי אך בשל חוסר הידע או היכולת להתעסק בניהול באופן מלא, התקציבים מבוזבזים.

מילה קטנה על תקציבים – את התקציב לפרסום יש לבחור נכונה ובהתאם למה רוצים להשיג. התאמת התקציב תעזור לקמפיין להניב תוצאות נכונות וטובות יותר.

לסיכום, במידה ואתם בעלי עסק ואתם רוצים לפרסם את עצמכם בפייסבוק, עומדות בפניכם שתי אפשרויות. האופציה הראשונה היא פרסום ללא תשלום ובה על המפרסם לבצע את כל פעולות הפרסום והחשיפה. האופציה השנייה היא פרסום ממומן בה עומדים לרשות המפרסם כל כלי הפרסום של פייסבוק. מומלץ להסתייע בחברה המספקת שירותי פרסום ברשת החברתית וזאת על מנת שלא לאפשר לכסף שאתם משקיעים בפרסום, לרדת לטמיון. עולם הפרסום בפייסבוק אינו מורכב אך הוא בהחלט דורש ידע, הבנה וראייה פרסומית רחבה אשר לרוב רק לעוסקים בתחום, יש.

הפרסום בפייסבוק יכול להיות אפקטיבי
5 (100%) 1 vote