מה זה אימון ברטט אנכי?

בזמן האחרון, שומעים לא מעט על היתרונות של אימון ברטט אנכי, ונראה שזה קשור לתחום האורתופדיה – אבל על מה בדיוק מדובר? מדובר על שיטת אימון מיוחדת אשר משתמשים בה לרוב במכונים רפואיים ואורתופדיים – בעיקר על מנת לטפל היטב בספורטאים פעילים. באימון זה, מעסים היטב עם מכשיר רטט את השרירים בשיטה האנכית, וזאת על מנת להשיג כמות גדולה מאד של מטרות בזמן שאיננו ארוך מידי. יודגש כמובן שהאימון לבדו לא ישיג את התוצאות – והוא חייב לבוא בצד פעילות גופנית תקינה.

אז מה אפשר להשיג עם האימון הזה?

  • שיפור סיבולת בזמן האימון – אחת ההשפעות החיוביות מאד של אימון ברטט אנכי עבור ציבור הספורטאים והמתאמנים, הוא שיפור הסיבולת שלהם. אם אתם חשים שאתם מתעייפים מהר מידי בזמן האימון, הרי שהאימון הזה הוא עבורכם. האימון ברטט אנכי, מאפשר לשרירים שלכם לעמוד בצורה טובה יותר בלחץ אשר מופעל עליהם – מבלי להקשות עליהם. יודגש שלצד זאת, יש גם לשפר באימונים נפרדים את הסיבולת לב-ריאה שלכם.
  • ייצוב במחזור הדם שלכם – לא מעט ספורטאים, בעיקר מתחילים, עלולים לחוש לעתים קשיים משום שמחזור הדם הנוכחי שלהם, עדיין לא מותאם למחזור הדם שרצוי עבור ספורטאים. זרימת הדם היא קריטית – כי היא משפרת את הסיבולת של הלב ושל הריאות שלכם. אחת הטכניקות לשפר את מחזור הדם, היא כמובן בעזרת אימון ברטט אנכי. עיסוי השרירים מעודד היטב את זרימת הדם – אך מבלי שאתם מתאמצים, וכך באימון הבא אתם תחושו בטוב.
  • קליטה טובה יותר של הסידן – לא מעט אנשים שמתאמנים מרבים בצריכת מאכלים עתירי סידן, במטרה כמובן לבנות את השרירים שלהם היטב. בעזרת אימון ברטט אנכי, הגוף עובר תהליכים אשר הופכים אותו נוח הרבה יותר לקליטת סידן, ולשינויים הורמונליים בכלל, כך שהאימון עוזר מאד לבניית מסת שריר!

אפשר להפיק המון מהאימון הזה

בקיצור, אם עוד היו לכם התלבטויות, הרי שכעת הן נגמרו. אין ספק שלאימון ברטט אנכי יש שפע של יתרונות אשר בעצם מעצימים פי כמה את כל תהליך האימון ואת כל התהליך של בניית השרירים בגופכם.

מה זה אימון ברטט אנכי?
5 (100%) 1 vote[s]